Tuesday, November 20, 2012

Nova November - Konvokesyen Ke-7 Universiti Malaysia Perlis (Part 2)


Sebelum ni,  Part 1  aku story dr mula sampai ke tengah2 konvo..
So Part 2 ni aku sambungkan story nyer...



mulut pun ternganga...VIP tak masuk lagi

Tuanku Canselor sampai...



Lama jugak woo...ni Alif Imran/Botak..member sekelas...sbelahnyer, muhaimin...

Ni lak kamil n nasrullah...aku duk sebelah kana kamil...ujung tu, salahuddin...
masa Exam, mcam ni la aturan duduk kami...biasanya aku depan atau belakang kamil time exam...

Nampak tak gerbang kaler coklat tu? atas gerbang tu, ditulis - 
TAHNIAH, ISTIADAT KONVOKESYEN KE-7 UNIMAP.
Tu kiranya gerbang masuk tuk setiap graduan...kira 'gerbang keramat' la kirenyer...
Gambar atas ni, graduan Pusat Pengajian Kejuruteraan Bioproses punyer turn..

Kemudian, selesai amik folder, keluar ikut gerbang ni.. disebalik gerbang tu, tertera ayat-
TAHNIAH kemudian disebalik gerbang tu, tertera lal ayat - ALUMNI.
Kirenyer kami semua telah rasmi bergelar Alumni UniMAP.




3 pic atas ni, gambar time raptai, tuk bagi clear view pentas konvo...
Member aku dr UM dan UKM, ada cakap, pentas konvo UniMAP nampak 'Gah', sal pentas nya jenis 'terkeluar' sikit...ada setengah Universiti, pentas jenis 'kedalam'
nak buat camner dik oi, unimap sewa je dewan ni, hahahaha...

lama la jugak programnyer, dari pukul 7 pg, smpai ke tghari...ni time berbaris nak ke toilet...
motif kene beratur? semua tu dari Pusat Pengajian aku...

ni view keseluruhan dewan

Okay, dah masuk turn Pusat Pengajian Inovasi Perniagaan Dan Teknousahawan...284
Klau Pusat Pengajian lain, total graduan tak sampai 150 orang , Tp Pusat Pengajian aku ni total 284 orang, paling ramai compare ngan Pusat Pengajian lain...

Ni kad matrix aku, dlam kad tu ada info dan gambar aku tuk tayang kt skrin time ambil folder...
sayangnyer, parents aku tersilap snap lak kamer diorg, ayah aku tertekan mod video, trus rakam.. tp rakaman tu, ayah aku rakam turn sebelum aku, time turn aku ambil folder, barulah tergedek2 ayah aku tukar mod, trus caca marba kamera time tu, hahahah...sedih jugak la, tp takpe la..janji dpat naik pentas..

sambung ke Part 3 after this...






No comments:

Post a Comment