Saturday, January 5, 2013

Tahun Baru 2013

Assalamuailaikum dan Salam 1 Malaysia..:)
Rasanya tak terlambat lagi nak ucap Selamat Tahun Baru 2013 Masihi


Banyak jugak la pahit maung , perit jerih sepanjang tahun 2012 sudah...
tapi yg paling manis dan aku sentiasa memanjatkan kesyukuran kpd Allah SWT,
Ialah graduation day aku 29 September 2012 lepas..
Mula nya aku mmg tak sangka dapat tamatkan pembelajaran aku..
Yelah, masa sem 1 dlu, pnah aku mintak tukar U dan buat permohonan ke UiTM..
(Tak dapat tukar U, jabatan canselori tak izinkan dan UiTM aku dapat Seri Iskandar)
Dengan terpaksa mengulang beberapa subjek sal aku gagal..,
Alhamdulilah, dapat jugak aku habiskan study aku selama 3 Tahun..

Dan 1 Januari 2013, mmg hari indah, bukan sal tahun baru je,
tapi birthday mak aku, Hajjah Mimi Zuraidah Abdul Rahim yg ke-54..

So malam tahun baru 1 Januari, 1 famili, beserta dgn Bakal Orang baru keluarga aku, (awek abang sulung aku) Kas Seri, gi makan kt Pizza Hut Gunung Rapat...


Pizza n Salad...


Tengok dalam menu, nampak besar, tp cenonet je... Chicken Chop dgn Sos Lemon klau tak silap



Feveret, Air Asam Limau Asam Boi... men bantai je aku letak..


Ha, mak aku..HB Ibu...:)




No comments:

Post a Comment