Sunday, January 23, 2011

cerita ular di KKI

adalah diharap agar
penghuni KKI
dinasihati berwaspada 
dengan ancaman yg mungkin menyerang anda


hahahah,
kasi havoc skit...
kisahnyer,
sabtu lpas,
alang2 ngah syok guling2 360 darjah atas katil,
tetibe aku trtengok la plak kt jendela bilik aku
yg tak seberapa gah tu,


tetibe,
aku trnampak lak
ade 3 benda yg melingkar2 kt batang paip 
kt umah yg ngadap blok aku,
yakni blok B,
lokasi,
umah si gunaseelan ngan amirul


sah2,
mmg ular,
haruslah aku menyuarakan
suara aku yg lantang ni
trhadap jiran aku tu,
trus diusik nyer gi halau ular tu,


ular tu la,
haruslah jatuh ke bawah,
tp yg sekor nyer,
gi masuk le pulak
kt bilik umah bawah,
tolong nyer tolong,
trus lari ntah kemane ular tu,
spesies?
ntah,
aku bab2 biologi ni lemah,
tp tngok gaya nyer,
cm ular daun,
ape2 pun,
hati2 lah anda,
tmbah lg ngah musim tuai padi ni,
mmg banyak makhluk2 ciptaan Allah yg keluar berpeleseran....

No comments:

Post a Comment