Saturday, January 15, 2011

Cerita kemana oniasyraf menghilang...

wah3...
pergghhh...
lama siot aku tak update blog,
ni tak bermakna aku jenis yg hangat2 taik ayam tuk berblogging,
ada kisah nyer...
nanti korg tau la ape yg jadi kt aku...

anyway,
pejam celik dh taun 2011,
means i'm getting older, eh, silap, getting senior....
overall taun 2010 mmg balance la knangan pahit manis,
result tuk sem 3 lepas,
Alhamdulilah syukur,
mmg melepasi tahap yg aku nk,
yg penting atas 3.00, huhuhu...

nape yer aku tak update blog?
hmm...
ujung bulan Disember yg lepas,
perginya laptop Acer aku yg aku sayang buat selamanya,
antar kedai tuk repair,
katenyer dh ade org sabotaj atau usik mother board kt dlam laptop aku,

tp takpe,
aku anggap diri aku TERANIAYA,
dan biasanya org yg TERANIAYA ni,
doa nya dimakbulkan oleh Allah SWT,
biar Allah SWT je yg balas kt org yg sabotaj aku tu,
hai, dunia2....

dan ni la pengganti laptop Acer aku,
HP Compaq Presario CQ42,


thanks A lot to my mum coz give me the new lappy....


No comments:

Post a Comment