Sunday, January 23, 2011

cerita pancing memancing

mggu lpas,
member baik aku,
zikri dn zaidi,
ajak le aku gi mancing


lokasi - Kg. Sungai Baru, Simpang Empat

alang dh 2 brader ni ajak, aku ikut kan je
tmbah lagi,
dh masuk 2 sem duduk kt simpang empat ni,
terdetik la rasa dihati hendak melihat keindahan alam,
pergh,
tak leh blah ayat....

yg sempat aku snap2 skit...

pandangan kolej kediaman dr arah sawah padi...

kosentrasi itu penting



hasilnyer,
dpat la sekor haruan, 
tu pun tangkap pakai tangan je,
hahaha,
just gmbar ikan haruan tu,
xdpat aku nk tunjuk kt sini,
ade ngah syok2 main dlam baldi aku letak bawah katil,
nk snap gambar nanti,
takut melompat lak dia....
dan jugak sekor anak ikan puyu...
Insyallah,
ada masa tringin nk dtg lagi....,
mane tau,
dpat ikan duyung ke, arapaima gigas ke...

No comments:

Post a Comment