Monday, June 20, 2011

Hari ini dalam sejarah - Ragam Klien-mlien



3 hari berturut2,
aku di assign oleh company tuk berurusan ngan klien,
berhubung ngan Graduan Aspire 2011,
kebanyakan hal mengenai sponsor, hal pengiklanan, dan memacam lagi la,
dipertanggungjawabkan tuk aku,
betapa besor nyer responsibility aku skrg ni,

Rabu , 15hb Jun 2011,

alkisahnyer,
kena jumpa klien kt RBS, atau Royal Bank of Scotland



key person - Mr Paramjit dan Miss Veronica,
dua2 nyer org HR,
alkisahnyer, mr Paramjit ni rupenyer dh setahun berenti,
aduyai,
jadinye Miss Veronica je la yg berfunction tuk klien ni...

yg syoknyer,
RBS ni letaknyer di tingkat 9, Menara Maxis,
dulu pernah aku impikan, andai kate aku tak dpat kerja kt menara ni,
dapat naik pun jadi la,
dn akhirnyer,
tercapai gak impian aku,
Alhamdulilah, heheheh

berlapis2 gak la pintu kena scan dan kena check...



abis appointment,
ape lagi,
jenjalan shoping jap,
hehehehe


Khamis 16 Jun 2011...

yg ni lak,
appointment mengenai hal pengiklanan,
key person - Pn Esma, org IMC, yg ade kena mengena ngan hal iklan2 ni,
pengiklanan kali ni, bnyak deal ngan MBPJ ngan DBKL,
since hal media iklan nanti bnyak libatkan 2 agensi PBT ni....
pagi2 lagi, aku amik LRT di Ampang Park, trus ke Kg. Baru,



tempat apointment nyer di Menara DBKL 3, sebelah UniKL...


selesai deal ngan Pn Esma,
gerak balik ke Ampang Park,



amik Platform 1, arah ke Gombak,ingat Gombak, tringat lak kt member aku, Ramzi Zahir, huhuhu
dia lak praktikal kt KLCC,....


hari ke-3 Jumaat, 17hb Jun 2011...

kali ni, deal ngan HELP University College, kt Bandar Sri Damansara..


aku diassign ngan Izzati Abdullah dan jugak Akak Aimi Aminn, org kuat Publishing kt Graduan...
task hari ni lebih kpd. introducing session mengenai Graduan Aspire 2011 ni kt student2 kt sini...

tukang hantarnyer, en. Nabil, Marketing Manager kami...


melalui highway AKLEH, memoercepatkan skit masa perjalanan...


kisahnyer hari ni hari Jumaat
so sbg kaum Adam, kena la menunaikan Solat Jumaat...
problemnyer bila aku kt bdr Sri Damansara ni, 
mmg takde masjid pun kt sini,
last2 aku naik je Rapid T638,
serius, mmg aku tak tau masjid ktner,
smpai je kt Government Complex kt sri Damansara, tetibe je aku ternampak,
sorg staf gomen ni naik bas pakai baju melayu,
ape lagi, mmg aku ikut dia straight away, hehehehe,...
sampai la dia trun kt Bangsar Village


btul2 dpan Bangsar Village ni, Masjid Saidina Abu Bakar...


gitu la liku3 perjalanan aku sepanjang 3 hari ni, 
penat mmg penat,
but the experience that I gain, is valuable...



No comments:

Post a Comment