Monday, June 20, 2011

Hari ini dalam sejarah - Mulanya hidup di Kuala Lumpur



bermula tanggal 1hb Jun 2011,
mulanya hidup aku praktikal di Kuala Lumpur...
untuk masa ni, aku tinggal dengan makcik aku,
kt Taman Kosas, Ampang Jaya....

Tempat praktikal aku lak,
nama companynyer,
Biz Connexion Sdn, Bhd.
atau org lebih panggil,
Graduan...



sebuah publishing company,
yg menerbitkan buku ala2 Jobstreet...



tempat pejabat nyer lak,
di Dataran Palma,
dekat2 ngan Ampang Point,
ade la dlam 5km dr umah aku di Kosas saner nun...



pagi2 amik bas Rapid KL T320
T320 ni jalan kul 8.30 pg, aku msuk kerja lak kul 9 pagi,



tp kalau nk awal skit,
aku naik U26,
U26 ni jalan kul 8.15pg....

dan yg aku sukanyer RapidKL ni,
dia bayar tak pakai cash money,
tp guna Kad,
yakni Kad Rabbit


pink colour you, hahahahha
ade 2 jenis warna, 1 lg warna merah....

since aku praktikal kt Graduan ni,
main targer kami skrg ni adalah ini - 



ala2 cm career fair,
tagline dia - 

"The First Ever Regional Career & Postgraduate Fair in Malaysia."

bakal diadakan 16 dan 17 Julai ni di KL Convention Centre,
stakat ni hampir 100 company dh join tuk jayakan career fair ni,
and the numbers keep growing....
so mmg aku sngat2 la busy, smpai terlupa blog aku ni...

kerja aku,
kebanyakkan nyer jumpa klien mengenai urusan career fair ni...
story sal klien mlien ni,
aku citer on the next post....

No comments:

Post a Comment