Monday, June 20, 2011

Hari ini dalam sejarah - Kemalangan simpang 3


Lokasi - Simpang Jalan Tun Razak ke Jalan Semarak,
depan Menara Celcom,
Masa - Sekitar Pukul 2.30 ptg....
pergghh...
dh macam Ondscene lak lapor kes.....
benda ni baru je lagi jadi,
tp exact date aku lupa la plak....


sedang2 aku nk gi Menara TH Selborn menyetelkan hal company,
tetibe je aku nmpak org ramai mengerumun kt dpan Celcom


alih2, trnmpak la kete waja 1/2 barai ni....

drivernyer yg aku notice, mat Afrika,....

mangsa nya, abg motor ni..:-



punca nya start bila mat afrika ni main keluar melulu je dr simpang 3 
dkat kedai makan situ, dan 1 lagi kereta, Toyota Vios pun jd mangsa kereta Waja 
mat Afrika ni....
kesudahanyer,
mmg aku tak tau,
sal mat afrika tu pun tak berani kuar kereta dia,
smpai la polis dtg,
mane tak takut,
sal semua org kt situ duk kerumun kereta dia sal tak puas hati...

dengar2, mangsa ni patah kaki kiri klau tak silap
akhirnyer aku blah gitu je,
masa tu pun dah suntuk time tu...




No comments:

Post a Comment