Thursday, November 4, 2010

Alkisah..., Suatu Ketika....

wah, tajuk entry pun ala2 mengenang kembali kisah2 di waktu lalu, sambil2 dengar lagu chori2 chupke2 kt radio ni, tringat lak kisah lampau...., hahahah


pergh,
gambar 2 taun sudah, 
tak silap aku masa perayaan 100 tahun jubli emas sekolah aku,
dr kiri, kechik, skang ni staf kt UiTM Perak,
2nd lak, hu3, tu la aku,
tengah2 yg muka macho tu, afnan, kt UiTM Puncak Alam,
3rd lak, ha, ni la best friend aku smpai skrg, suhail, skang ni kt IKM Lumut,
last skali tu, Daniel Khan, (takde kena mngena ngan Salman Khan maupun Shah Rukh Khan,) study kt UMT


bila aku tngok/ belek2 gambar lama, rasa seronok sngat kenangkan zaman sekolah,
bayangkan, cikgu disiplin bawak rotan lagi 3KM dr kelas pun, dah boleh nampak, hahahah

No comments:

Post a Comment