Saturday, April 16, 2011

Apa kes? Perihal Latihan Industri


previous post,
aku ade post sal hal interview aku ngan Yamaha kt klebang,
aduh,
smpai skrg tak dpat feedback..
masuk time ni,
dh dkat 8 company dh aku tanya,
bukti?

gambar bawah ni
.
.
.


tinggal 1 lagi company aku tak tanya,
yakni Brooma (M) Sdn. Bhd. company dr Belanda


kebetulan,
ade gak yg ckap yg cuti 4 bulan nanti,
mmg 1 Malaysia student2 wat latihan industri,
aduh,
mmg perit la aku cmni,

kelmarin,
dpat offer dr Terengganu Advance Technologi University College 
(TATiUC)
kt kemaman, terengganu,

masalah gak,
sal elaun yg dia bagi RM300 je, walaupun dia bagi tempat tinggal,


elaun dia bagi tak brape cukup tuk aku,
sal aku ingat nk wat saving skit tu stat sem baru akan dtg...

aduh,
hopefully ade la company yg sudi amik aku...


No comments:

Post a Comment