Saturday, April 16, 2011

Apa kes? Lama aku hilang


arrgghhh...
dsebabkan internet yg tlalu slow, 
mmg tak dapat la aku nk update blog...
bebaru ni, dengan banjir nyer ri tu,
tmbah lagi malam kelmarin 
ade spotcheck mengejut,
perrghh,
dh la time tu penat,
batu habis kelas jepun...
nasib baik la tak de ape2,
sal aku mmg tak buat salah pun,
hahahahah

anyway, final exam is just around the corner,
total 7 subjek aku amik sem ni...
wish me luck...


baru2 ni,
dpatla jenjalan jap kt pantai Perlis,,
lokasinyer di kuala sg baharu...
time ptg2 lepak sni mmg best...
citer stat bile dpat la aku pnjam moto
member baik aku, nasrullah..
pnjam moto dia, pastu ajak la member aku ni,
zikri...
dr kolej kediaman aku ke sg bahru ni,
adela dlam 15 minit nek moto,
menunjukkan Perlis ni mmg kecil
dari segi saiz...

ade gak gerai2 jual makanan


ade gak yg main layang2 kt sini....


time dtg sini, mmg dekat nk maghrib dh,
so merasa gak la pengalaman pertama dalam hidup aku,
dpat tengok pemandangan matahari terbenam...

nota = Pulau di depan tu, Pulau Langkawi


Insyallah,
ade masa akan aku dtg lagi skali...



No comments:

Post a Comment