Wednesday, May 25, 2011

Kisah Hari Ini - Balik kampung dan kemas C-0-4 KKI


13 Mei lepas,
ari aku balik ke Ipoh,
meninggalkan terus bumi Indera Kayangan utk tempoh
4 bulan...
a day before,
aku amik paper last skali,
International Business Decision Making..
alhamdulilah,
boleh aku buat...

dan 13 Mei ni gak,
hari yg aku pulang ke kg halaman...

snap2 sikit gambar lepas kemas rumah...


almari yg kosong


pintu bilik pun mesti snap


ruang tamu rumah pun kemas


C-0-4, akak kerani bilang, sem depan kami takkan duduk rumah ni lagi


last not least, bye2 KKI, sem 5 jumpa lagi...
(nasron ngan fuad in the pic)



memandang kan tiket bas masa tu pukul 8 malam,
aku ngan member2 sumer smpai ke stesyen bas kangar lepas Asar,
alang2 cmtu, aku singgah le kejap kt library..
pemandangan sunyi je, empty,
untung mak cik library tak bnyak kerja nk kena buat...



bilik karel. biasenyer bilik ni la paling sesak sekali

loneliness, hanya aku je dlam library masa ni...





No comments:

Post a Comment